Politiek in de Juiste Krant

En toen werd ik gebeld en in een opwelling heb ik gezegd: "Luister eens, we kunnen ook een wilde primeur maken als je dat wilt, hè. Dus je doet het voortaan via ons."  

Ja, misschien moet je dit niet onthullen, maar dit gaat wel goed.  

Het belangrijkste voor mij is dat ik bijna 1 miljoen lezers heb, en ik wil dat zij die politici in hun krant zien, en niet horen dat ze ergens anders staan.  

De boodschap van de politici wil ik zo goed mogelijk overbrengen, en hoewel ik ze niet wil doorzagen, moet het wel bij ons gebeuren.  

En vooral voordat je een interview met een minister hebt of een Kamerlid?  

Nou, er wordt veel over gesproken met elkaar. En de politici zeggen vaak: "We willen het wel, maar dan willen we wel op de voorpagina komen." Dat is iets wat wij nooit beloven.  

Heb je wel eens boze politieke partijen aan de telefoon die het niet eens zijn met het uiteindelijke resultaat in de krant?  

Nee, de partijen zijn eigenlijk heel professioneel, als je dat zo mag noemen. Ik heb wel eens een keer Rutte gesproken en hem gezegd: "Je staat in de verkeerde krant. Je staat weer in een Amsterdamse krant, een krant van Randstedelijk Nederland, terwijl wij de krant van heel Nederland zijn en dat hoort natuurlijk bij ons."  

En deel je dan ook met partijen om tot zo'n moment te komen? Heb je onderhandeling, moet je ze bellen en de voorlichters adviseren?  

In een opwelling heb ik toen gezegd: "Luister eens, we kunnen ook een wilde primeur maken als je dat wilt. Dus je doet het voortaan via ons."  

Ja, misschien moet je dit niet onthullen, maar dit gaat wel goed.  

Het belangrijkste voor mij is dat ik bijna 1 miljoen lezers heb, en ik wil dat zij die politici in hun krant zien en niet horen dat ze ergens anders staan. De boodschap van de politici wil ik zo goed mogelijk overbrengen en hoewel ik ze niet wil doorzagen, moet het wel bij ons gebeuren.

Over de schrijver
Youri Hazeleger is de oprichter van Joet, een merk dat staat voor persoonlijke ontwikkeling, bewustzijnsverruiming en het creëren van betekenisvolle impact. Als jonge, bevlogen ondernemer heeft Youri een unieke visie op hoe we als mens kunnen groeien door een dieper contact met onszelf en de wereld om ons heen. Hij combineert inzichten uit psychologie, spiritualiteit, en wetenschap om anderen te inspireren hun volle potentieel te ontdekken. Youri's reis begon met een persoonlijke zoektocht naar balans en authenticiteit. Geïnspireerd door tijdloze denkers zoals Eckhart Tolle, Gabor Maté, en Alan Watts, evenals praktische methodieken zoals die in Think and Grow Rich en Master Your Mindset, vond hij zijn passie in het helpen van anderen. Dit leidde tot de oprichting van Joet, een merk dat mensen aanmoedigt om stil te staan bij wat écht belangrijk is en moedige stappen te zetten richting een vervullend leven. Met Joet richt Youri zich op het toegankelijk maken van krachtige tools en inzichten. Of het nu gaat om inspirerende boeken, workshops, of het bespreken van innovatieve concepten zoals de rol van psychedelica in persoonlijke groei, Joet staat voor het verbinden van mensen met hun innerlijke kracht. Youri's missie is om een positieve beweging te creëren waarin zelfontwikkeling en verbinding centraal staan. Zijn energie, creativiteit, en persoonlijke aanpak maken hem een inspirerende kracht in de wereld van zelfontplooiing.
Reactie plaatsen